יהושע סימניMay 15, 20171 min readאלון מה נשמע? רציתי רק לומר תודה על הסמסטר הפצצה שהיה לנו לימדת אותי המון ואתה המרצה הכי טוב שהיה לי מתחילת הלימודים.מאחל לך המון הצלחה ותמשיך ככה ימלך!
Comments