top of page
ליצירת קשר:

יותם

  • Mar 8, 2017
  • 1 min read

הי, הרגע סיימתי בחינת מועצה ואני חייב להגיד לך המון תודה. לא היה קל אבל בזכות השיעורים שלך התגברתי על הפאניקה והלחץ. תודה על כל הזמן וההבנה שהקדשת לי במשך תקופת הלימודים ובעיקר בשנת ההשלמה.


Comments


bottom of page